Gouden priesterjubileum Germaan Van Muylder

Lieve mensen van Oppuurs, sommigen onder jullie zullen het zich misschien nog herinneren dat ik, door toedoen van toenmalig pastoor Jules Ceulemans, op zaterdag 18 december 1965, in de Sint Janskerk van Oppuurs tot priester gewijd ben door de MSC-missiebisschop Mgr. Petrus Wijnants.

Dat is nu al 50 jaar geleden. Wat zijn de jaren vlug voorbij gegaan! Graag wil ik daarom op zondag 20 december om 11.00 u., God komen danken en mijn gouden priesterjubileum vieren in diezelfde kerk van Oppuurs. Ik wil iedereen van jullie van harte uitnodigen op deze dankviering.

Het zou me plezier doen jullie ook even te ontmoeten tijdens de receptie die op deze eucharistie volgt, ook in de kerk ! Vooral de mensen van ‘toen’ zou ik graag nog eens terug willen zien.

Gelieve, om praktische redenen, vóór 6 december, mijn broer Willy te verwittigen dat je er bij zult zijn: willyvanmuylder@telenet.be, tel. 03 889 29 35, gsm 0485 76 20 14

Hopelijk tot dan!

Germaan

Het zou leuk zijn mochten we vanuit den DOLK meerdere mensen kunnen afvaardigen. Zeker tijdig inschrijven dus. Je kan de uitnodiging ook hier downloaden: Germaan.

2 thoughts on “Gouden priesterjubileum Germaan Van Muylder

  1. Willy Van Muylder (willyvanmuylder@telenet.be, tel. 03 889 29 35, gsm 0485 76 20 14) heeft me gevraagd, indien je inschrijft, hem tevens te verwittigen of je echtgenote/verloofde/vriendin meekomt. Dit om te vermijden dat er te veel/weinig broodjes worden besteld.

    Groeten Julien

Geef een reactie

