Eénmalige Jeneverspecial – 28 mei 2016

Beste,

Over enkele weken gaat de “Jeneverspecial” van start. Wij verzamelen met de fiets aan Boterbloemenlaan 10 te Bornem om 08.00 u. voor een stevig ontbijt – met jenever natuurlijk.

Rond 08.30 u.wordt het startschot gegeven. De tocht zal zich grotendeels voltrekken binnen Klein Brabant, op nog niet platge(t)reden wegen. Bij de verkenning lagen die wegen er prachtig bij en er stonden geen netels. Wat dat geeft na enkele fikse regenbuien en een lenteopstoot voor de gewassen weet ik dus niet. Maar je zal zien : op 28 mei schijnt de zon.

In elk geval wordt het een onvergetelijke tocht, met zoals van oudsher, af en toe de nodige verwensingen aan mijn adres. Ik smeer mijne brede rug wel extra in, zodat het er gemakkelijk afglijdt.  

We beginnen dus met een stevig ontbijt, om na enige omzwervingen in de regio en na enkele …. bezoeken rond 13.00 u. de traditionele lunch te verwerken en dan …

Wil je mee dan moet je enkel als volgt inschrijven:

Voor 20 mei schrijf je 16,00 euro over op het nummer BE58 0011 6921 6879 – hiervoor wordt je tussen 08.00 en ongeveer 16.00 u. gevoed en gelaafd.

Ik reken op minstens 20 masochisten. Inschrijven op de site zodat iedereen kan zien dat je meegaat en ook Walter verwittigen walter@vanhoomissen.be.

Eventueel is er de avond nog een maaltijd voorzien. Hierover wordt nog iets medegedeeld.

 Met vriendelijke groeten,

      Walter Vanhoomissen

4 thoughts on “Eénmalige Jeneverspecial – 28 mei 2016

  1. Na de “new-wave” jenevertochten van de laatste jaren die er noodgedwongen moesten komen om een jarenlange traditie niet te laten verloren gaan, zal ik graag mijn geliefde tweewieler bestijgen om deel te nemen aan de retro-jenever-special (ik laat er tevens conditie-versterkende “Tour de Namur” cyclo waarop ik al was ingeschreven voor vallen) – maar ik moet wel op tijd terug thuis zijn om onze twee kleine schatjes te zien acteren op het schoolfeest in Wintam.

Geef een reactie

